5 November 2012, 23:23
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 November 2012, 23:32 door Dopski.)
Ben wel blij met de Y nokkenas in de 240. Op lage toeren was er gewoon vrij weinig brandstof op lage toeren. Bij een LPGspecialist laten afstellen, vriendin kan nu prima met het nieuwe rijden over de rotonde en brug op...
Ook nog ff spacers van de VKB gepast met ET43 velgen (winterbandenwinterbanden en zomerwielen) op de 740...
Dit zijn de zomerbandjes.
![[Afbeelding: 05112012157.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/05112012157.jpg)
![[Afbeelding: 05112012161.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/05112012161.jpg)
En de winterknoepers;
![[Afbeelding: 05112012156.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/05112012156.jpg)
![[Afbeelding: IMG_3134.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/IMG_3134.jpg)
Dat is inderdaad wel slim bedacht ja.
Ook nog ff spacers van de VKB gepast met ET43 velgen (winterbandenwinterbanden en zomerwielen) op de 740...
Dit zijn de zomerbandjes.
![[Afbeelding: 05112012157.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/05112012157.jpg)
![[Afbeelding: 05112012161.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/05112012161.jpg)
En de winterknoepers;
![[Afbeelding: 05112012156.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/05112012156.jpg)
![[Afbeelding: IMG_3134.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/IMG_3134.jpg)
Marc1970 schreef:De meeste B19/200 motoren hebben die hobbel op de zuigers, omdat Volvo dezelfde kop gebruikt voor 2.3 en 2.0 motoren is dat de meest praktische manier om in de kleinere motor aan de gewenste compressie (kleinere verbrandingsruimte) te komen.
Dat is inderdaad wel slim bedacht ja.