17 October 2011, 20:02
Sommige Volvo's zijn bij Carlo Schmidt stijf aan de prijs, maar zijn ze spotless mag het best wat kosten.
Koop je zakelijk een nieuwe V70 van ⬠45.000,-- ben je in het eerste jaar al ⬠15.000,-- aan afschrijving kwijt (en afhankelijk van je i.b. tarief ⬠480,-- netto p/mnd)
Zijn kracht ligt in young timers die 35% van de handelswaarde als bijtelling hebben, en nogmaals, dan mag een mooie harde Volvo best wat kosten.
Bijtelling van een een > 15 jr oude Volvo met een aankoopprijs van ⬠15.000,-- is zomaar iets van â¬1.000,-- / ⬠1.500,--bruto per jaar, dat is met een bijtellinkje van +/- ⬠25,-- netto in de maand niet iets dat echt pijn doet.
Zie dat alles eens vanuit dat perspectief
Koop je zakelijk een nieuwe V70 van ⬠45.000,-- ben je in het eerste jaar al ⬠15.000,-- aan afschrijving kwijt (en afhankelijk van je i.b. tarief ⬠480,-- netto p/mnd)
Zijn kracht ligt in young timers die 35% van de handelswaarde als bijtelling hebben, en nogmaals, dan mag een mooie harde Volvo best wat kosten.
Bijtelling van een een > 15 jr oude Volvo met een aankoopprijs van ⬠15.000,-- is zomaar iets van â¬1.000,-- / ⬠1.500,--bruto per jaar, dat is met een bijtellinkje van +/- ⬠25,-- netto in de maand niet iets dat echt pijn doet.
Zie dat alles eens vanuit dat perspectief
8555152121 418 1994
5263213001 719 2019
5263213001 719 2019

