15 November 2014, 02:08
In de GLE lijken zaken anders te lopen. Aarde is geen probleem, 15 aansluiten op de bruine kabel van de waarschuwingslamp van de gordel is ook gelukt maar S kan ik niet vinden. Op 4 zit geen roodwitte kabel maar een roodgele kabel en op het contactslot zit weliswaar een opening voor S maar het metalen hulsje waar de pin voor S in zou moeten ontbreekt.
Ik vraag me af hoe ik dit moet aanpakken. Wat is eigenlijk het verschil tussen 15 en S op het contactslot? Beiden geven spanning op positie II en III? Mag ik niet gewoon S en 15 op mijn relais doorverbinden?
Ik vraag me af hoe ik dit moet aanpakken. Wat is eigenlijk het verschil tussen 15 en S op het contactslot? Beiden geven spanning op positie II en III? Mag ik niet gewoon S en 15 op mijn relais doorverbinden?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]