16 October 2011, 22:41
Om mijzelf te citeren

TheDrivingDutchman schreef:Het lijkt wel vaste prik!! Vorig jaar regende het wat harder dus waren ze met de auto de (buitenlandse)handelaars platen van de auto's aan het schroeven >:
Wij zagen het gebeuren en waren er naartoe gelopen. Mijn pa kon het niet laten en vroeg de diender in kwestie wat nou de reden was tot wegslepen. Het kwam erop neer dat het kenteken niet overeenkwam met de auto. Ook zou volgens hem de kleur niet overeenkomen met het chassisnummer en er zou nog BPM verschuldigd zijn ??? ??? ??? Vol misplaatste trots werd er door de agent gemeld dat het voor de eigenaar een duur geintje zou worden >
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo


: