15 October 2011, 18:22
Inderdaad, prachtig weer met een mooie volle parkeerplaats. Leuk dat de parkeerplaats rondom het pand is, ook de caravans stonden er weer. Ik heb de bakstenen van Rubicon, HansDaf en Yellow 240 nog gespot in de buurt van mijn 245.
Binnen leek het mij qua vloeroppervlakte iets minder groot dan in de Veemarkthallen en was het donkerder dan in Utrecht, vond ik. De hal was wel luxer met vloerbedekking en restaurants. Gezellige ambiance!
Nog een derde remlicht gescoord (nu eindelijk wel de juiste voor een 245, als iemand hiervoor nog een originele montagehandleidng heeft hou ik me aanbevolen!) en wat klein spul. Er stonden meedere zeer fraaie exemplaren op de beursvloer. Voor eveneens zeer fraaie prijzen. Een 244 met slechts 86.000 km en een prachtig rode 850 R op de stand van de 850 club.
Voor wie morgen gaat: veel plezier toegewenst!
Binnen leek het mij qua vloeroppervlakte iets minder groot dan in de Veemarkthallen en was het donkerder dan in Utrecht, vond ik. De hal was wel luxer met vloerbedekking en restaurants. Gezellige ambiance!
Nog een derde remlicht gescoord (nu eindelijk wel de juiste voor een 245, als iemand hiervoor nog een originele montagehandleidng heeft hou ik me aanbevolen!) en wat klein spul. Er stonden meedere zeer fraaie exemplaren op de beursvloer. Voor eveneens zeer fraaie prijzen. Een 244 met slechts 86.000 km en een prachtig rode 850 R op de stand van de 850 club.
Voor wie morgen gaat: veel plezier toegewenst!
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2