12 October 2011, 16:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 October 2011, 20:12 door Marc1970.)
Nou ja, eh, hij komt er wel een keer op natuurlijk. Mijn 144 was origineel geleverd met B20B, dat is een goeie reden om het af te maken. Kan ik ook eens wegspuiten bij het stoplicht (lijkt me gevaarlijk, ik slinger nu al geregeld de bocht door).
Ziet er kek uit, twee Strombergs. Maar ik voel een kleine pauze aankomen nu het bijna af is.
Ik bedacht gisteren dat ik nodig een stel drijfstanglagers moet vervangen onderlangs. En het is nu ook appelcidertijd.
![[Afbeelding: Inlaatkl062.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Inlaatkl062.jpg)
Dat is 'em voorlopig, ik kan geen ijzervijlsel meer zien. De gasstangen ga ik zo maken dat er twee standaard Strombergs aan passen, beide aansluitingen in het midden wordt te druk. De carb bij het schutbord krijgt de choke (had Volvo ook wel).
Nog wat gaten snijden in het rechthoekige luchtfilterhuis wat ik ergens heb liggen.
Ziet er kek uit, twee Strombergs. Maar ik voel een kleine pauze aankomen nu het bijna af is.
Ik bedacht gisteren dat ik nodig een stel drijfstanglagers moet vervangen onderlangs. En het is nu ook appelcidertijd.
![[Afbeelding: Inlaatkl062.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Inlaatkl062.jpg)
Dat is 'em voorlopig, ik kan geen ijzervijlsel meer zien. De gasstangen ga ik zo maken dat er twee standaard Strombergs aan passen, beide aansluitingen in het midden wordt te druk. De carb bij het schutbord krijgt de choke (had Volvo ook wel).
Nog wat gaten snijden in het rechthoekige luchtfilterhuis wat ik ergens heb liggen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

