18 September 2011, 23:29
de meneer van v Roosmalen vertelde dat deze in eigen beheer, samen met een bedrijfje in Udenhout is gebouwd (geen idee, vlakbij, toch ens snuffelen..) Actieradius is ongeveer 150 km.. Het ding zoals ie daar staat heeft ongeveer €130.000 gekost, hoop centjes maar op deze schaal zie je de prijs dan toch zakken. Hij vertelde ook dat Volvo SE druk met een C30 in "E" jas bezig is, blijft het een duur ding, en blijft het een beperkte actieradius. Bovendien is de infrastructuur vwb opladen nog niet zover. Bovendien moet eea ongetwijfeld door de diverse gemeenten worden geplaatst en onderhouden, en zodra het sneuvelt (aanrijschade, vandalisme, onkunde, vandalisme en vandalisme..) zullen de paaltjes niet zomaar worden vervangen vrees ik..
Ik opperde dat het hoog tijd is voor nw accu's (die zijn er uiteraard al, maar mogen nog lang niet van de plank af... op de plank er onder liggen de laatste waterstofplannen, en daaronder in een grote doos de nieuwste "state of the art" zonnecellen, doos is nog geseald.., eerst moet de olie op..) , een standaard platform waar de diverse automerken gebruik van kunnen maken, eigen jas er om, maar wel met de mogelijkheid om in een poep ende een scheet bij het "pompstation" ge-automatiseerd van accu's te wisselen, en zo naar Zuid- EU te rijden zonder oponthoudt..
Zijn antwoord was dat de fabrieken veel te concurerend denken en voorlopig alles in eigen beheer wordt doorontwikkeld, met dus eigen standaard..
Bij dit ding hangen de accu's overigens wel onder de bodem. Er schijnen wel ideeën te zijn om de diverse panelen (deuren, dak, spatborden) als accu uit te voeren zodat ze geen extra ruimte innemen, dat schreeuwt dus om een nw ontwikkeling..! Echter wat kost het om accu's te vervangen na zeg een 1000X + gebruikt te hebben, laat staan een "accudeur en -spatbord" vanwege een aanrijding... tenzij we op de rand staan van een accudoorbraak.... konden we maar in de toekomst kijken... en als dat kon er achter komen dat eea welzeker uit 中國 zal komen en we er hier geen cent aan verdienen, alleen maar teveel aan betalen, want r hangt uiteraard weer een fictief prijskaartje aan..
Ik opperde dat het hoog tijd is voor nw accu's (die zijn er uiteraard al, maar mogen nog lang niet van de plank af... op de plank er onder liggen de laatste waterstofplannen, en daaronder in een grote doos de nieuwste "state of the art" zonnecellen, doos is nog geseald.., eerst moet de olie op..) , een standaard platform waar de diverse automerken gebruik van kunnen maken, eigen jas er om, maar wel met de mogelijkheid om in een poep ende een scheet bij het "pompstation" ge-automatiseerd van accu's te wisselen, en zo naar Zuid- EU te rijden zonder oponthoudt..
Zijn antwoord was dat de fabrieken veel te concurerend denken en voorlopig alles in eigen beheer wordt doorontwikkeld, met dus eigen standaard..
Bij dit ding hangen de accu's overigens wel onder de bodem. Er schijnen wel ideeën te zijn om de diverse panelen (deuren, dak, spatborden) als accu uit te voeren zodat ze geen extra ruimte innemen, dat schreeuwt dus om een nw ontwikkeling..! Echter wat kost het om accu's te vervangen na zeg een 1000X + gebruikt te hebben, laat staan een "accudeur en -spatbord" vanwege een aanrijding... tenzij we op de rand staan van een accudoorbraak.... konden we maar in de toekomst kijken... en als dat kon er achter komen dat eea welzeker uit 中國 zal komen en we er hier geen cent aan verdienen, alleen maar teveel aan betalen, want r hangt uiteraard weer een fictief prijskaartje aan..