17 September 2011, 17:00
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 September 2011, 17:12 door Marc1970.)
Vanwaar deze voorkeur voor de B230F? Op gas maakt injectie niks uit, is allemaal ballast.
Heb je echt alles vd injectie? Van de pomp in de benzinetank tot de 'powerstage' naast de accu? En de ontsteking, hoort er ook nog bij.
De B230F LPG installatie is half electronisch, soms met een lamda simulator, later met gebruik van het originele lamda signaal.
Belangrijkste functie vd electronica is het uitschakelen vd injectoren uiteraard, en het foppen vd benzine ecu. Ik zou een B230F installatie erbij zoeken (nog een reden om bij de B23A opzet te blijven).
De gasring zit aan (voor) het gasklephuis bij mijn B230F (zoals destijds ingebouwd werd), nog nooit een backfire gehad.
Heb je echt alles vd injectie? Van de pomp in de benzinetank tot de 'powerstage' naast de accu? En de ontsteking, hoort er ook nog bij.
De B230F LPG installatie is half electronisch, soms met een lamda simulator, later met gebruik van het originele lamda signaal.
Belangrijkste functie vd electronica is het uitschakelen vd injectoren uiteraard, en het foppen vd benzine ecu. Ik zou een B230F installatie erbij zoeken (nog een reden om bij de B23A opzet te blijven).
De gasring zit aan (voor) het gasklephuis bij mijn B230F (zoals destijds ingebouwd werd), nog nooit een backfire gehad.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969