14 September 2011, 13:35
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 September 2011, 13:37 door Rob.)
Ik ben nou niet helemaal meer zeker van de juiste maat.
Verschillende sites brengen mij in verwarring.
VOOR GIRLING:
Skandix.de heeft het over de volgende maat: (3/8" x 24)
En Dormanproducts (mooie site trouwens) heeft het over 1/4"-28 x 15/16".
Nr's:
origineel Volvo : 678155
Scantech : 1027031
Skandix Pic
![[Afbeelding: 1027031.jpg]](http://media.skandix.de/picn/1027031.jpg)
Dorman Pic.
![[Afbeelding: 484-147-001.JPG]](http://www.dormanproducts.com/images/product/icon/484-147-001.JPG)
ACHTER ATE:
Dorman: M7-1.0 x 34mm
![[Afbeelding: 13905-003.JPG]](http://www.dormanproducts.com/images/product/icon/13905-003.JPG)
Nr's:
origineel Volvo : 686234
Scantech : 1030430
Anyhow: in mijn '82-er Girling klauw lekt zowel de Scantech 1030430 als de Volvo 678155 bij ontluchten via de rand van de nippel, vandaar de leidingtape.
Zal vanavond Vadis eens checken.
@ Jambon: Thx voor de work-around.
Verschillende sites brengen mij in verwarring.
VOOR GIRLING:
Skandix.de heeft het over de volgende maat: (3/8" x 24)
En Dormanproducts (mooie site trouwens) heeft het over 1/4"-28 x 15/16".
Nr's:
origineel Volvo : 678155
Scantech : 1027031
Skandix Pic
![[Afbeelding: 1027031.jpg]](http://media.skandix.de/picn/1027031.jpg)
Dorman Pic.
ACHTER ATE:
Dorman: M7-1.0 x 34mm
Nr's:
origineel Volvo : 686234
Scantech : 1030430
Anyhow: in mijn '82-er Girling klauw lekt zowel de Scantech 1030430 als de Volvo 678155 bij ontluchten via de rand van de nippel, vandaar de leidingtape.
Zal vanavond Vadis eens checken.
@ Jambon: Thx voor de work-around.
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)