11 September 2011, 09:00
als je de instapstrip verwijderd kun je de opstaande rand vloerbedeiiking wegduwen, dan kijk je tegen de interieurzijde dorpel aan, plastic doppen van een 6-7 cm zitten er een aantal van voor naar achtern, die kunnen er uit, met een lampje kun je dan in de dorpels kijken, als er veeltroep in zit zzal eea niet snel weg kunnen lopen aan de onderzijde, mogelijk kan iedan overlopen..
dop in de vloer zit eigenlijk met kit goed dicht, maar heb er wel ens eentje open gezien vanwege verkeerd krikgebruik of doorgeroest..
doorvoerrubber heb ik zelf al ens als boosdoener meegemaakt, daar loopt bv speakersnoer of allerhandel bedieningdraad doorheen. Als zo', tule los zit of gescheurd is kan daar water door binnen komen als de auto daar net gunstig voor staat.. ik heb het gezien achter de bekleding in de A-stijl..
dop in de vloer zit eigenlijk met kit goed dicht, maar heb er wel ens eentje open gezien vanwege verkeerd krikgebruik of doorgeroest..
doorvoerrubber heb ik zelf al ens als boosdoener meegemaakt, daar loopt bv speakersnoer of allerhandel bedieningdraad doorheen. Als zo', tule los zit of gescheurd is kan daar water door binnen komen als de auto daar net gunstig voor staat.. ik heb het gezien achter de bekleding in de A-stijl..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)