5 September 2011, 15:23
Is een stukje geschiedenis. De persoon die ik "achter het rek" heb verstopt is 1 van de zoons die nu de "shop" runnen. Jaartje of 30 geleden kwam ik daar wel eens met een kennis om wat voor de projectjes te lassen e.d. Destijds deed hun vader dit al, ging geregeld naar het buitenland om restanten van automobielen te kopen van begin vorig eeuw. Ik ben toen ens in een loods achter dit gebouw geweest waar iest van 15 van dit projecten stonden of aan het dak hingen. Er ging oa een geheimzinnig verhaal dat ie een zeldzame Hispano uit Zwitserland zou hebben gehaald... Anywho, smid of niet, het terrein ad achterzijde grenst tot aan de bossen, maar als je de mensen ziet geef je ze geen stuiver. Ongeveer haaks op de 244 staat links een Frans automobiel uit medio "20, erachter nog 1tje, beide in afwachting van onderdelen, en die staan er ook al zo'n 30 jr.. wat ze niet hebben maken ze gewoon.. apart museaal gebeuren.. mits je het uitgraaft..
Volvo's is toeval, staat regelmatig vannallus, allemaal klanten, hangt ook een RDW bordje aan de gevel.. :wink:
Volvo's is toeval, staat regelmatig vannallus, allemaal klanten, hangt ook een RDW bordje aan de gevel.. :wink: