31 August 2011, 12:20
frox schreef:Je kan beter een spoiler plaatsen tegen het zweven, die klepveren zijn niet zo zwaar ;P
Maar zonder gekheid die 1800 van jou gaat als een tierelier straks! Dan ben je niet meer bij te houden op Zandvoort
Die klap wat wel ff schrikken denk ik! Verder niks beschadigd?
Die spaghetti- of 4-2-1-uitlaten passen dus eigenlijk nooit precies?
Die 4 in 1 spaghetti uitlaat was me ook opgevallen. Berichten zijn dat de 4 in 1 het beste is voor de hoge toerentallen en de 4-2-1 goed voor koppel en een beperkt toerental geschikt is.
Ik neem aan dat je deze spaghetti ooit er een keertje aangebouwd heb met redelijk standaard E-blok. Heb je toen wel een verbetering vastgesteld ten opzichte van het originele spruitstuk? Ik heb recent een keer een spaghetti spruitstuk gekocht zonder me goed te orienteren en bleek die van mij een 4-1 te zijn terwijl ik niet voor een race uitvoering wenst te gaan. Koppel en pittig meekunnen met de rest zou al genoeg zijn.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..