DopdeDouwer schreef:Jullie zitten ook op TB toch, kom er de laatste tijd ook wat vaker en vond dit wel interessant.t@nks Bob ende Diesel.. daar zal het wel op uitkomen ws.. rekenen is niet m'n sterkste kant vrees ik.. laat staan formules.. dan had ik wel tovenaar geworden.. (Tita..)
Dit al een keertje gezien?
Ook geen stickertje richting een van de uiteinden gezien? Daar zou de ratio op moeten staan.
Zou je ook moeten kunnen uitrekenen in uiterste geval. 10x draaien aan ingaand = y aantal omwentelingen etc.
stickertje, nog niet gevonden, dwz, ik kwam een snippertje papier tegen, hebbie ook weinig meer aan.. nogmaals voorzichtig ontvetten en verder speuren..
tanden tellen kan ook idd, zolang iemand dan kan vertellen wat ik met de getallen doe..
maarruh, het inwendige verhaal.. ik zie een grote ring met een hoop boutjes rondom zitten.. dat ken ik niet echt..
op de plaatjes van TB's afgaand is het dat niet, maar zou wel een late as moeten zijn, en dat zou dan weer wel zo'n exemplaar moeten zijn.. gekkehuis..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)