7 February 2006, 20:23
zolang je een geolied filter heb gaat het goed
zo'n pipe-cross filter is meestal droog maar kan je ook met speciale olie inspuiten voor het stof.
maar wel regelmatig controleren hoe schoon hij nog is
ze kunnen vooral met weggebruik verschrikkelijk lang mee.
ook in de cross met 1 en al stof de hele dag gaat het goed.
ik vind wel dat een open filter functie hebt
vooral met vochtig weer gaat een papieren filter dicht zitten met vocht
heb je met een open katoenen filter absoluut geen last van.
voor op een b21e/b23e zijn er [size=18px]green[/size] filters met een kleine hoek in de aansluit flens beschikbaar die kunnen zo op het k-jetronic huis geplaats worden.
moet je zien hoeveel aanzuigbuis er vervalt
dat geeft absoluut een vermogen winst op.
want je heb de weerstand niet van het gehele aanzuigtraject door luchtfilter , alle zuigbuizen en slangen
dus de verandering van het luchtfilter box zie andere topic : http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.php?t=1219
kan dan ook vervallen.
zo'n pipe-cross filter is meestal droog maar kan je ook met speciale olie inspuiten voor het stof.
maar wel regelmatig controleren hoe schoon hij nog is
ze kunnen vooral met weggebruik verschrikkelijk lang mee.
ook in de cross met 1 en al stof de hele dag gaat het goed.
ik vind wel dat een open filter functie hebt
vooral met vochtig weer gaat een papieren filter dicht zitten met vocht
heb je met een open katoenen filter absoluut geen last van.
voor op een b21e/b23e zijn er [size=18px]green[/size] filters met een kleine hoek in de aansluit flens beschikbaar die kunnen zo op het k-jetronic huis geplaats worden.
moet je zien hoeveel aanzuigbuis er vervalt
dat geeft absoluut een vermogen winst op.
want je heb de weerstand niet van het gehele aanzuigtraject door luchtfilter , alle zuigbuizen en slangen
dus de verandering van het luchtfilter box zie andere topic : http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.php?t=1219
kan dan ook vervallen.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)