6 February 2006, 22:59
neem een "[size=18px]green[/size]" filter
dit zijn mensen die bij k&n weg zijn gegaan en voor zich zelf zijn begonnen
het kwaliteit zit hem in de rubberdelen.
dit is van een betere kwaliteit dan de k&n
ook de vervangingssets zijn beter uitgerust , veel completer.
de filters zijn ook van katoen en zijn alleen groen inplaats van rood.
de filters gaan krimpen door het uitspoelen in benzine , dit is veel te agressief.
het filter reinigings set is speciaal gemaakt om het vet op te lossen waardoor het vuil ook los komt.
daarna het filter met de speciale olie invetten dus niet 1 of ander goedje erop spuiten.
sommige zijn gek van een pipe-cross filters
dit is een sponsfilter die je zo kan uitspoelen onder de kraan.
geen ervaring mee.
maar zo'n openfilter geeft wel vermogen winst.
bij sommige auto's is dit duidelijk te voelen
bij mijn auto's nooit opgemerkt.
bmw 325i
vw golf 3 1.6 efi/gas
seat ibiza 1.4 efi
volvo 850 T5
dit zijn mensen die bij k&n weg zijn gegaan en voor zich zelf zijn begonnen
het kwaliteit zit hem in de rubberdelen.
dit is van een betere kwaliteit dan de k&n
ook de vervangingssets zijn beter uitgerust , veel completer.
de filters zijn ook van katoen en zijn alleen groen inplaats van rood.
de filters gaan krimpen door het uitspoelen in benzine , dit is veel te agressief.
het filter reinigings set is speciaal gemaakt om het vet op te lossen waardoor het vuil ook los komt.
daarna het filter met de speciale olie invetten dus niet 1 of ander goedje erop spuiten.
sommige zijn gek van een pipe-cross filters
dit is een sponsfilter die je zo kan uitspoelen onder de kraan.
geen ervaring mee.
maar zo'n openfilter geeft wel vermogen winst.
bij sommige auto's is dit duidelijk te voelen
bij mijn auto's nooit opgemerkt.
bmw 325i
vw golf 3 1.6 efi/gas
seat ibiza 1.4 efi
volvo 850 T5


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)