13 November 2014, 00:51
We hebben ook nagedacht over een M90 bak en we hebben er ook gewoon 1 liggen(zat in de 940 Turbo die we gekocht hebben om te slopen voor de B230FK).
Maar we moeten in Februari al naar Zweden rijden met de Volvo, en de ombouw naar een M90 is nogal veel werk voor 2 studenten die alleen de vrijdag-avond hebben om te sleutelen. (Maandag t/m vrijdag school, Zaterdag + zondag werken).
daarbij staat de auto in Lochem, bij mijn vader op het werk. en dat is zo'n 50km weg van ons huis. dus je rijdt er niet even heen voor een uurtje sleutelen.
Omdat we een M47 niet echt vertrouwen(vanwege het feit dat we met +-200pk willen rijden) voor zo'n lange roadtrip van 5000km, hebben we gekozen om voor een m46 te gaan.
Mijn 2e M46 houdt de +-250pk die ik in mijn 245 heb prima.
en wie is Huke Basart?
Maar we moeten in Februari al naar Zweden rijden met de Volvo, en de ombouw naar een M90 is nogal veel werk voor 2 studenten die alleen de vrijdag-avond hebben om te sleutelen. (Maandag t/m vrijdag school, Zaterdag + zondag werken).
daarbij staat de auto in Lochem, bij mijn vader op het werk. en dat is zo'n 50km weg van ons huis. dus je rijdt er niet even heen voor een uurtje sleutelen.
Omdat we een M47 niet echt vertrouwen(vanwege het feit dat we met +-200pk willen rijden) voor zo'n lange roadtrip van 5000km, hebben we gekozen om voor een m46 te gaan.
Mijn 2e M46 houdt de +-250pk die ik in mijn 245 heb prima.
en wie is Huke Basart?
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo