28 July 2011, 09:59
Mijn v-snaar was gesprongen van mijn dynamo. De ANWB heeft er een nieuwe opgezet, maar wist niet zeker of het de goede was (super in ieder geval, want ik kon weer door).
Ik vermoed dat het niet de goede is, want ondanks het goed spannen blijft deze snaar piepen. De dynamos zit nu ook erg dicht bij het blok, dus denk dat hij iets langer moet zijn dan dat er nu op zit. Ook ligt de snaar er bij de dynamo erg hoog bovenop, alsof de snaar misschien wat te breed is.
Wat zijn de exacte afmetingen van een v-snaar voor de waterpomp en dynamo?
En wat zijn de afmetingen van de snaar die naar de stuur bekrachtigings pomp zit? Die is ook aan vervanging toe namelijk, dus die neem ik dan gelijk mee.
En wat houden jullie aan als de beste spanning voor deze beide snaren (wil niet de lagers kapot maken door te hoge spanning)?
Ik vermoed dat het niet de goede is, want ondanks het goed spannen blijft deze snaar piepen. De dynamos zit nu ook erg dicht bij het blok, dus denk dat hij iets langer moet zijn dan dat er nu op zit. Ook ligt de snaar er bij de dynamo erg hoog bovenop, alsof de snaar misschien wat te breed is.
Wat zijn de exacte afmetingen van een v-snaar voor de waterpomp en dynamo?
En wat zijn de afmetingen van de snaar die naar de stuur bekrachtigings pomp zit? Die is ook aan vervanging toe namelijk, dus die neem ik dan gelijk mee.
En wat houden jullie aan als de beste spanning voor deze beide snaren (wil niet de lagers kapot maken door te hoge spanning)?
Volvo 164 E 1973