5 February 2006, 16:09
de midden diff. zit erop om de verschillen in snelheden (tussen voor en achter) op te vangen als je een bocht maakt
zet je auto eens in het zand en maak eens een bocht.
je zal zien dat hij 4 sporen maakt.
dus de midd.diff. is voor het verschil tussen voor- en achteras
de diff. in de voor- en achteras voor het verschil per wiel.
wel jammer dat die zooi stuk gaat.
zijn we niet gewend van volvo.
en die troep is alleen origineel verkrijgbaar
onbetaalbaar voor de mensen zoals wij
ik heb vorig weekend de keerring aan vliegwiel zijde van mijn T5 vervangen incl. compl. kopp.
das pas een bereklus zeg.
het hele subframe moest aan 1 kant zakken anders kan de bak er niet af.
de gehele zat. aan het klooien geweest.
ben blij dat ik het zelf kan en het niet door de dealer moest gebeuren.
ik denk dat het gehele grappie dik 1000 eurie kost als je zou laten doen.
ze bennen wel sneller dan ik.
maar die uur lonen liegen er niet om tegenwoordig.
zet je auto eens in het zand en maak eens een bocht.
je zal zien dat hij 4 sporen maakt.
dus de midd.diff. is voor het verschil tussen voor- en achteras
de diff. in de voor- en achteras voor het verschil per wiel.
wel jammer dat die zooi stuk gaat.
zijn we niet gewend van volvo.
en die troep is alleen origineel verkrijgbaar
onbetaalbaar voor de mensen zoals wij
ik heb vorig weekend de keerring aan vliegwiel zijde van mijn T5 vervangen incl. compl. kopp.
das pas een bereklus zeg.
het hele subframe moest aan 1 kant zakken anders kan de bak er niet af.
de gehele zat. aan het klooien geweest.
ben blij dat ik het zelf kan en het niet door de dealer moest gebeuren.
ik denk dat het gehele grappie dik 1000 eurie kost als je zou laten doen.
ze bennen wel sneller dan ik.
maar die uur lonen liegen er niet om tegenwoordig.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)