20 July 2011, 22:15
Rob schreef:Ik heb last van ernstige lekkage, (aan beide hoekpunten onderin komt water de auto binnen)
Na een flinke regenbui staat er een grote plas water in de auto; alle vloerbedekking al verwijderd (en beginnende roest aangepakt)
Aan de linkerkant stroomt het heel mooi over de zekeringenkast.
Ik heb een ruitomlijsting zoals te zien is op onderstaande foto's
Hoe kan ik het beste te werk gaan om het lek te dichten?
Het rubber van de lijst is best wel hard/stug (ik weet niet of dit zo hard hoort te zijn, of dat het zwaar uitgedroogd is).
Hoe kan ik het beste de lijst verwijderen? zit de alu lijst vast aan het rubber? of moet de alu-rand er eerst af.
Kan ik de de rubberlijst het beste loshalen en dan vastkitten/volpompen met Sikaflex/ruitenkit?
(Maar dan zit de lijst vast aan de auto gekit)
Anyway,ben een beetje huiverig om aan de rand te gaan lopen sjorren, terwijl ik niet weet hoe hj vast zit.
er is toch vast wel iemand die weet hoe deze lijst vastzit en nog belangrijker, hoe krijg ik dat ding (zonder slopen) fatsoenlijk los?
Had een paar dagen niet in de auto gekeken en er lag toch wel min. 5 cm water in :RpS_scared:
Iemand?
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)