6 November 2014, 13:27
boedr schreef:ziet er leuk uit als ik mijn 164 ooit uit de stalling haal wil ik ze zelf gaan maken mbv motor gasklephuizen (suzuki)
Thanks! Kan ook goed en was mijn eerste idee. Alleen kwamen de buizen wel erg slecht uit tov het volvo spruitstuk.
sludge schreef:Alpha-n werkt tegenwoordig prima met MS, je kan ook hybride gebruiken, onderin Alpha-n en bovenin speed density (map) is dan weer een apart mapje voor bij welk toerental je overschakelt ;-)
Die studie moet ik nog maar eens aan beginnen zodra alles ingebouwd is ;-)
Door een vacuum hub te maken verwacht ik met de MAP nog wel eea te kunnen. Zo niet, dan Alpha-N studeren.
frox schreef:Leuk dat filmpje op Zandvoort maar dat zou ik toch niet aandurven hoor. Niet met mn 142 en al helemaal niet als ik een nette p1800 zou hebben. Ik denk dat ik waart jij netjes corrigeerde ik netjes achterstevoren zou staan :redface:
Heb je al een idee op welk vermogen je uit gaat komen? en op hoeveel je ongeveer zat? Het zal zo langzaam aan toch wel richting de 170-180pk gaan?
Blijft leuk die oude dingen een beetje opvoeren.
170-180 pk is wel erg veel hoor. Ik denk dat 140-150 pk realistischer is. Ik twijfel nog een beetje of ik het oude inlaatspruitstuk terug zal plaatsen om eerst de motor 1000 km in te rijden alvorens de jenveys erop te zetten. Met een verkeerd mengsel sloop je de boel natuurlijk flink. Andere kant; dan moet ik maar zorgen dat het niet gebeurd ;-)
edwin schreef:Wat betreft die 2,5 inch flensen:
Ik ga voor dat soort dingen naar onze plaatselijke banden/uitlaatboer en vraag dan of ik even in de schrotbak kan struinen.
Voor oud ijzerprijs ben je dan klaar.
Ik moet wel toegeven dat 2,5 inch een lastig maatje is...
Klopt, maar dat dit zo duur moet zijn, snap ik niet. Of zoek ik verkeerd. Ik wil gewoon staal, en zelf maken vind ik te bewerkelijk. Dat kan niet uit.
![[Afbeelding: U036300.jpg]](http://www.sportuitlaten-shop.nl/images/U036300.jpg)
Groeten, Boele