11 July 2011, 16:28
DopdeDouwer schreef:Weinig spannends de afgelopen tijd, maar toch eea verbeterd aan de 740:Dus wel, blijkt pas als je de tank helemaal volgooit...
- ...
- - De koppelslang van de 2e brandstof tank was lek als een zeef. Vooralsnog alleen het ontluchtingsslangetje vervangen; ik had niet zulke grote slangklemmen om ook de vulslang te vervangen (al is die niet lek).

Kortom het is een simpel kusje als je gogo-getget-arms hebt en de slangklemmen nieuw zijn.
Het komt er op neer dat ik gisteren heel de middag tussen de achteras/panhardstang/veren/handremkabel etc heb lopen worstelen om een stel verroeste slangklemmen los te krijgen. Wat een drama is dat zeg. Eentje gaf het snel op, die brak doormidden. De andere kon nog net los met sleuteltje 7 (steeds 1/8 slag maken

![[Afbeelding: Afb0351.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/Afb0351.jpg)
Volvo's R&D afdeling heeft zijn werk gedaan:
![[Afbeelding: Afb0350.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/Afb0350.jpg)