3 February 2006, 22:12
Ik denk zeker wel een jaar of 10 deze auto te houden, zit nu pas rond de 200.000 km en is in prima staat.
Met een incidentele backfire zou ik op zich in NL niet zo'n probleem hebben, echter hij is minstens 2 maanden per jaar op reis door Europa en dan heb ik het liefst een zo betrouwbaar mogelijk systeem.
Ik ging er eigenlijk van uit dat omdat deze Volvo voor rijden op benzine al gebruik maakt van al die elektronica (Lambda Sond en LH Jetronic) dat als ik dan een gas inspuit systeem neem dat er niet veel verschil is in de storingsgevoeligheid van de elektronica of komt er nog veel meer elektronica bij kijken (naast de gas pomp) als je een gas inspuitinstallatie toevoegt?
Misschien zijn er hier nog enkelen die wat kunnen vertellen over ervaringen met de storingsgevoeligheid van de elektronica van een gas inspuit installatie evt. in vergelijk met een meer conventioneel systeem.
Met een incidentele backfire zou ik op zich in NL niet zo'n probleem hebben, echter hij is minstens 2 maanden per jaar op reis door Europa en dan heb ik het liefst een zo betrouwbaar mogelijk systeem.
Ik ging er eigenlijk van uit dat omdat deze Volvo voor rijden op benzine al gebruik maakt van al die elektronica (Lambda Sond en LH Jetronic) dat als ik dan een gas inspuit systeem neem dat er niet veel verschil is in de storingsgevoeligheid van de elektronica of komt er nog veel meer elektronica bij kijken (naast de gas pomp) als je een gas inspuitinstallatie toevoegt?
Misschien zijn er hier nog enkelen die wat kunnen vertellen over ervaringen met de storingsgevoeligheid van de elektronica van een gas inspuit installatie evt. in vergelijk met een meer conventioneel systeem.

