3 February 2006, 21:36
tja, dat is natuurlijk een heel persoonlijke keuze
Als je niet zo'n zin hebt in een keer een backfire zou ik voor het LPI systeem gaan, haal je waarschijnlijk ook een iets zuiniger brandstofverbruik uit, en waarschijnlijk ook een wat betere koude start / koud stationair lopen.
Ben je niet bang om incidenteel een keer een backfire te krijgen (gaat bij mij nu al weer heel lang goed) dan kun je ook net zo goed het conventionele systeem kopen, is natuurlijk door geen elektronica weer iets minder storingsgevoelig.
Ligt er ook helemaal aan hoe lang de auto wilt houden en hoeveel kilometers je ermee gaat rijden.
Als je niet zo'n zin hebt in een keer een backfire zou ik voor het LPI systeem gaan, haal je waarschijnlijk ook een iets zuiniger brandstofverbruik uit, en waarschijnlijk ook een wat betere koude start / koud stationair lopen.
Ben je niet bang om incidenteel een keer een backfire te krijgen (gaat bij mij nu al weer heel lang goed) dan kun je ook net zo goed het conventionele systeem kopen, is natuurlijk door geen elektronica weer iets minder storingsgevoelig.
Ligt er ook helemaal aan hoe lang de auto wilt houden en hoeveel kilometers je ermee gaat rijden.

