Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Visco fan plaatsen ipv vaste fan? 142 B20 1972
ok als de meter dan 3 kwart temperatuur geeft hoor je hem dan ook afblazen in het expansievaatje? zit een gaatje bovenin daar moet je dat dan horen "als ie aan de kook zou zijn"

een ander voorkomend probleem is wel eens dat de temperatuur indicator kapot is en dan een te hoge temperatuur aangeeft terwijl alles in orde is.
je zou het kunnen meten met een infrarood temperatuur meter "die moet je dan wel hebben of iemand kennen waar je die even van kan lenen"
en dan checken als die temperatuur weer hoog aangeeft expansievatdop eraf halen om de nodige druk eraf te laten en dan de radiateur dop en dan gewoon het water meten.

ik had eerst ook een redelijk slechte radiateur die wel meer dan drie rijen lamellen miste meer 50% maar ook daar heb ik nooit een te hoge temperatuur gehad.
toch heb ik die vervangen door een andere "zag er wat netter uit"

blijft lastig zo'n probleem. zoals je zelf al aangaf een nieuwe thermostaat zou het ook kunnen verhelpen.

val hier en daar mss in herhaling, just trying to help.

Tip voor de achterbank. de twee bankdelen zijn heel eenvoudig eruit te halen dan heb je zeeën van ruimte.
heb je het raam al eens doorgemeten?
je kan natuurlijk wel massa en plus erop zetten maar als er een breuk zit dan is het ook snel afgelopen.
V142 BJ1968
L.B. Racing
Antwoord

Berichten in dit topic
Visco fan plaatsen ipv vaste fan? 142 B20 1972 - door Marvin89 - 3 July 2011, 02:24

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voorruit en sierlijst plaatsen Kees144 4 4.733 11 December 2012, 13:47
Laatste bericht: twaintje
  164 uit 1972 gekocht! Nomen Nescio 60 39.698 24 April 2011, 08:29
Laatste bericht: f3rdy
  hoe haal ik visco los van waterpomp B30E ? pwassink 2 3.208 15 March 2009, 12:41
Laatste bericht: pwassink

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)