28 June 2011, 21:03
Om camber af te stellen heb je aan sleutel 10 genoeg. Er zitten 3 moertjes rondom de grote centrale moer van de veerpoot. En een lang plaatje met inkepingen erin. Daarmee kan je markeren hoe de veerpoot stond, je lost de moeren, krikt het voorwiel op en vervolgens druk/schop/duw je ze allebei zo ver mogelijk naar binnen (dan heb je ca. 0,5 graad negatief camber) en gaat een stukje proefrijden.
17 mm verschuiven is ongeveer 1 graad camber, en er mag een halve graad verschil tussen li en re zijn, dus je kan het bijna niet fout doen.
Ik denk dat je toespoor te veel hebt, ook dat kan je zelf.
Caster is niet afstelbaar.
17 mm verschuiven is ongeveer 1 graad camber, en er mag een halve graad verschil tussen li en re zijn, dus je kan het bijna niet fout doen.
Ik denk dat je toespoor te veel hebt, ook dat kan je zelf.
Caster is niet afstelbaar.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

