18 June 2011, 23:55
Dank voor alle reacties!
Het is een B20a uit 1975 dat heb ik terug gevonden bij de papieren. Weliswaar met de hand geschreven op een losbriefje, maar laten we daar even vanuit gaan.
Ik heb inderdaad kleppen te koop gevonden bij scandcar, maar de kop blijkt bij nadere inspectie een gehele revisie te moeten ondergaan. Zoals al gezegd werd rond de 300 euro.
best een hoop geld.
Vragen waar ik mee worstelâ¦
Ik heb ook in de papieren terug gevonden dat de kop waarschijnlijk al gereviseerd is geweest eind 2008??? Op de rekening staat cilinderkop 326 euro, ik neem aan dus een revisie voor dat geld. Kan dat werkelijk zo snel gaan? Binnen drie jaar kan een kop opnieuw gereviseerd moeten worden.
Vraag twee: is revisie de juiste/beste keuze? Ik begrijp dat je dus ook een kop op internet kan kopen, maar weet je dan wat je hebt/koopt? Of kan deze kop ook binnen no time kapot zijn?
Ik begreep uit reactie van Marc1970 dat je ook een kop van een B18 er op kan zetten. Vereist dat veel aanpassingen en heeft het voor/nadelen? Er staan er namelijk inderdaad een aantal op MP en Marc voor hoeveel geld is die kop van jou eventueel over te nemen?
Ik hoop dat jullie mij nog eens willen helpen met mijn vragen. Alvast veel dank!
Het is een B20a uit 1975 dat heb ik terug gevonden bij de papieren. Weliswaar met de hand geschreven op een losbriefje, maar laten we daar even vanuit gaan.
Ik heb inderdaad kleppen te koop gevonden bij scandcar, maar de kop blijkt bij nadere inspectie een gehele revisie te moeten ondergaan. Zoals al gezegd werd rond de 300 euro.

Vragen waar ik mee worstelâ¦
Ik heb ook in de papieren terug gevonden dat de kop waarschijnlijk al gereviseerd is geweest eind 2008??? Op de rekening staat cilinderkop 326 euro, ik neem aan dus een revisie voor dat geld. Kan dat werkelijk zo snel gaan? Binnen drie jaar kan een kop opnieuw gereviseerd moeten worden.
Vraag twee: is revisie de juiste/beste keuze? Ik begrijp dat je dus ook een kop op internet kan kopen, maar weet je dan wat je hebt/koopt? Of kan deze kop ook binnen no time kapot zijn?
Ik begreep uit reactie van Marc1970 dat je ook een kop van een B18 er op kan zetten. Vereist dat veel aanpassingen en heeft het voor/nadelen? Er staan er namelijk inderdaad een aantal op MP en Marc voor hoeveel geld is die kop van jou eventueel over te nemen?
Ik hoop dat jullie mij nog eens willen helpen met mijn vragen. Alvast veel dank!