Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kleppen en koppakking
#3
Het zijn de klepzittingen die van een hardere materiaal soort zijn gemaakt en niet de kleppen.
Van de B200 motoren zijn ze uit de fabriek al erg goed bestand tegen lpg en de turbo uitvoeringen hebben ook nog natrium gevulde uitlaatkleppen die de warmte beter afgeven.
De B18 en de B20 hadden dacht ik geen geharde klepzittingen maar zeker weten doe ik het niet.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord


Berichten in dit topic
Kleppen en koppakking - door volvo142 - 17 June 2011, 01:17
Kleppen en koppakking - door Martin245 - 17 June 2011, 01:28
Kleppen en koppakking - door Jerry - 17 June 2011, 01:39
Kleppen en koppakking - door volvo142 - 17 June 2011, 02:44
Kleppen en koppakking - door skidje - 17 June 2011, 08:21
Kleppen en koppakking - door Marc1970 - 17 June 2011, 10:05
Kleppen en koppakking - door Jambon - 17 June 2011, 10:10
Kleppen en koppakking - door volvo142 - 18 June 2011, 23:55
Kleppen en koppakking - door Marc1970 - 19 June 2011, 10:19
Kleppen en koppakking - door skidje - 19 June 2011, 11:02
Kleppen en koppakking - door volvo142 - 19 June 2011, 15:03
Kleppen en koppakking - door skidje - 19 June 2011, 18:09
Kleppen en koppakking - door Marc1970 - 19 June 2011, 20:58

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  kleppen stellen volvo 164 (71') waz 1 5.095 16 May 2007, 15:43
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)