14 June 2011, 10:44
Ik heb de foto's gezien. Mooi geel, ongelofelijk inderdaad. Voor een MY '74 heb je wel de juiste achterdemper en op de juiste plek zo te zien, maar ze hebben er een ouder uiteinde aan gezet.
Aangezien je dezelfde B20A ervoor hebt zal de diameter van die laatste pijp echt geen verschil maken voor het maximale vermogen. Alle jaargangen daarvoor bliezen door diezelfde pijp en haalden 140-150.
Misschien iets vapour lock achtigs, alhoewel je de dan de eerste bent. De pompjes van Scandcar zijn prima. Je benz.leiding loopt ook langs dezelfde route als alle anderen, en voor de rest ziet alles er keurig en verzorgd uit.
Als je de hete lucht inlaatslang vanaf de uitlaat eens een poosje weghaalt, wat doet-ie dan? Ms. is die thermostaatklep daarvoor wel stuk/vast.
Aangezien je dezelfde B20A ervoor hebt zal de diameter van die laatste pijp echt geen verschil maken voor het maximale vermogen. Alle jaargangen daarvoor bliezen door diezelfde pijp en haalden 140-150.
Misschien iets vapour lock achtigs, alhoewel je de dan de eerste bent. De pompjes van Scandcar zijn prima. Je benz.leiding loopt ook langs dezelfde route als alle anderen, en voor de rest ziet alles er keurig en verzorgd uit.
Als je de hete lucht inlaatslang vanaf de uitlaat eens een poosje weghaalt, wat doet-ie dan? Ms. is die thermostaatklep daarvoor wel stuk/vast.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969