Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stationaire hulpluchtregelaar
#3
Het is natuurlijk erg fijn dat ik mijn stationaire hulpluchtregelaar niet hoeft te 'vervangen'! Maar wat nu? Het slecht koud starten [heb trouwens het idee dat het vooral met vochtig weer optreedt] en het inhouden op de eerste 500 m gaat natuurlijk niet vanzelf weg.

Bougie- en bobinekabel zijn twee jaar oud. Vonken gaat prima met 123 ignition en zwaardere bobine.

Het probleem is er alleen met koude motor en dan alleen na verloop van enige tijd stilstand [een nacht]. Het gebeurt nooit als ik naar huis rijd maar wel 's ochtends.

Ik moet er nog even bij zeggen dat ik op lpg rijd en dat er bij starten op benzine wat backfires te horen zijn. Ik start trouwens meestal gewoon op gas.

Kan het zijn dat het mengsel de eerste tijd niet optimaal is? Als dat zo is wat zorgt er dan voor dat dat na opwarmen wel het geval is?
[Afbeelding: avatar.png] [Afbeelding: gle.JPG]

Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Antwoord


Berichten in dit topic
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 27 November 2012, 11:15
stationaire hulpluchtregelaar - door edwin - 27 November 2012, 12:47
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 28 November 2012, 02:18
stationaire hulpluchtregelaar - door Dopski - 28 November 2012, 09:27
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 29 November 2012, 00:55
stationaire hulpluchtregelaar - door Dopski - 29 November 2012, 01:07
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 30 November 2012, 01:49
stationaire hulpluchtregelaar - door Marc1970 - 30 November 2012, 17:13
stationaire hulpluchtregelaar - door Kees144 - 30 November 2012, 17:20

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)