9 May 2011, 18:17
Steeds weer schommelend toerental, ik heb buiten de usual suspects als ontsteking, valse lucht en CO geen idee.
ATF bij de peilstok is dezelfde als die in de omvormer, het wordt rondgepompt. Er zit ook nog een oliekoeler in de radiateur ws. Als je de ATF wilt verversen (waar ik weinig van verwacht) gaat dat heel wat liters kosten.
Bij 2000 rpm moet je minstens 2.5 bar motoroliedruk meten vlgs. boekje. Dat gedeelte lijkt wel in orde.
ATF bij de peilstok is dezelfde als die in de omvormer, het wordt rondgepompt. Er zit ook nog een oliekoeler in de radiateur ws. Als je de ATF wilt verversen (waar ik weinig van verwacht) gaat dat heel wat liters kosten.
Bij 2000 rpm moet je minstens 2.5 bar motoroliedruk meten vlgs. boekje. Dat gedeelte lijkt wel in orde.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969