Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stationaire hulpluchtregelaar
#8
Ik zou niet teveel met de startmotor spelen, daar krijg je leuke knallen van is mijn ervaring. Doorstarten tot-ie aanslaat is het enige wat ik doe. En altijd op LPG, benzine alleen in zeer winterse omstandigheden voor nood (de verdamper wil wel eens bevroren raken voor de motor start).

Op LPG moet je eigenlijk elke 10.000 of vaker de klepspeling meten, na 30.000 moet je ws. wel wat aanpassen.

Kijk eens naar de choke, deze heeft een deel mengselverrijking maar als de choke verder uitgetrokken wordt, ook een stukje extra gas (een nok duwt de gasklep open). Op LPG is het verrijkingsdeel uiteraard niet van toepassing maar het gedeelte wat de gasklep wat opent, komt goed van pas bij wijze van handgas.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Berichten in dit topic
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 27 November 2012, 11:15
stationaire hulpluchtregelaar - door edwin - 27 November 2012, 12:47
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 28 November 2012, 02:18
stationaire hulpluchtregelaar - door Dopski - 28 November 2012, 09:27
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 29 November 2012, 00:55
stationaire hulpluchtregelaar - door Dopski - 29 November 2012, 01:07
stationaire hulpluchtregelaar - door Nicolaas H - 30 November 2012, 01:49
stationaire hulpluchtregelaar - door Marc1970 - 30 November 2012, 17:13
stationaire hulpluchtregelaar - door Kees144 - 30 November 2012, 17:20

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)