1 May 2011, 17:13
Mhh, alle clubtaxaties die ik heb meegemaakt, zijn ALTIJD door een gerechtelijk beëdigd taxateur uitgevoerd. De prijs is laag omdat men vaak maar naar een adres hoeven te gaan. Ik herken niet het feit dat bij clubtaxaties het minder serieus zou gaan dan bij een individuele taxatie. En er is altijd wat natte vingerwerk.
Tja, wel goedkoop laten taxeren en geen-lid, dan weet u zelf het antwoord wel. Echter het lidmaatschap + de taxatie kosten zijn altijd nog lager dan individueel laten taxeren.
Ik heb een paar individule taxaties meegemaakt, het maakt qua beoordeling niets uit, alleen wat duurder dus.
Tja, wel goedkoop laten taxeren en geen-lid, dan weet u zelf het antwoord wel. Echter het lidmaatschap + de taxatie kosten zijn altijd nog lager dan individueel laten taxeren.
Ik heb een paar individule taxaties meegemaakt, het maakt qua beoordeling niets uit, alleen wat duurder dus.
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2