30 April 2011, 19:49
Welkom bij Volvolvo Michiel,
Even antwoord op je vragen, je kunt het uitlaatspruitstuk gerust ernaast laten bengelen, maar steun hem dan wel meet een touwtje om afbreken op een zwakke plek van de uitlaat te voorkomen.
Het inlaatspruitstuk kun je ook in elkaar laten, maar vergeet niet de accuklemmen los te halen en gebruik labels aan alles wat je losmaakt, zodat je het naderhand weer aan kunt sluiten, want bij elkaar is dat toch aardig wat.
Kop vlakken heb ik laten doen, eerste keer was ik ook ⬠50 kwijt, maar daarna nog een keer ⬠60 bij een ander plus ⬠100 voor de verknalde kop.
(De beun had er groeven in gefreesd en die naam is dus uit de bestanden verwijderd) :'(
Check de vlakker als je het niet zelf doet dus even op voorhand, maar zelf doen volgens jouw methode kan ook als je het aandurft, maar of p400 fijn genoeg is weet ik helaas niet.
Succes en zoek een plaats waar je de wagen ook rustig een paar dagen langer kunt laten staan, voor het geval er toch iets mis gaat. :
:
Even antwoord op je vragen, je kunt het uitlaatspruitstuk gerust ernaast laten bengelen, maar steun hem dan wel meet een touwtje om afbreken op een zwakke plek van de uitlaat te voorkomen.
Het inlaatspruitstuk kun je ook in elkaar laten, maar vergeet niet de accuklemmen los te halen en gebruik labels aan alles wat je losmaakt, zodat je het naderhand weer aan kunt sluiten, want bij elkaar is dat toch aardig wat.
Kop vlakken heb ik laten doen, eerste keer was ik ook ⬠50 kwijt, maar daarna nog een keer ⬠60 bij een ander plus ⬠100 voor de verknalde kop.
(De beun had er groeven in gefreesd en die naam is dus uit de bestanden verwijderd) :'(
Check de vlakker als je het niet zelf doet dus even op voorhand, maar zelf doen volgens jouw methode kan ook als je het aandurft, maar of p400 fijn genoeg is weet ik helaas niet.
Succes en zoek een plaats waar je de wagen ook rustig een paar dagen langer kunt laten staan, voor het geval er toch iets mis gaat. :


Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.