28 January 2006, 22:55
Jan-Willem schreef:Hay Jw240
Over de K-jetronic
Een andere verdeler lost niks op.
De Turbo verdeler is te groot en past niet op het bestaande huis.
Je zult met een grotere verdeler op een NON-turbo dan echt een
turbo moeten gaan toepassen om voldoende lucht in het blok te krijgen.
We hebben het op een vermogenbank geprobeerd, hij krijgt dan zoveel benzine dat er niet genoeg lucht voor te krijgen is.
Hij krijgt dan sowieso een tehoog CO omdat er teveel onverbrande brandstof de uitlaat verlaat.
En hij wordt er niet sneller van zoals je zult verwachten....
Een lekkende injector of een slechte kan het beroerde lopen ook doen veroorzaken.
wij hadden dit ook op de dag van de technische keuring v.d. rally.
Je gaat dan zweten op plekken waar het normaal niet zweet....
Je blijft zoeken, electronisch tot mechanisch, en dan vindt je het.
Vervangen en alles weer koek en ei.
Gisteren de injectoren te reinigen aangeboden, 1tje echt defect die dus dat beroerde lopen veroorzaakte en 3 bijna slecht.
Oftewel ik kan 4 nieuwe bestellen kost wat heb je ook wat.
Het is het behoud van je motor....
Wie weet er een goed(koop) adres voor nieuwe...
Ik houd het bij K-jet, ook omdat het een cup is.
Prive rijd ik er ook mee werkt perfect,
wat betrefd het zuipen, kan ook aan je rechtervoet liggen.
Of aan je linker voet dat kan ook nog in sommige gevallen.
Lukas Lagerweij, als je besluit het K-jet te verlaten weet ik een adres die het wel over wil nemen.
Houd dat even in je achterhoofd.
ik had het over de turbo motoren. Een grotere verdeler was een gok, ik wist het zo snel niet uit mn hoofd.
Normaal worden bepaalde onderdelen van een mercedes V8 gebruikt. Daar d8 ik aan.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

