28 January 2006, 14:56
Ik heb het niet ingebouwd, maar ik ken wel iemand die er mee bezig is. Alleen gaat die niet voor brandstofverbruik, want die volvo moet ongeveer 600 pk krijgen 8)
Van de mensen op turbobricks die de swap van K-jet naar MS gedaan hebben heeft iedereen een lager verbruik gekregen.
K-jet is een mooi systeem, maar zoals je zelf zegt, het is al oud (eventueel versleten), en vervangen van alles is net zo duur als megasquirt, en dat kan veel verder getuned worden zonder veel moeite (grotere injectoren erin en klaar, bij k-jet moet je dan een andere brandstofverdeler kopen enzo).
Vermogen is meestal ook vooruit gegaan, maar dat is omdat mensen die op ms overgaan dat meestal doen omdat ze k-jet niet goed kunnen afstellen en omdat het versleten is.
Van de mensen op turbobricks die de swap van K-jet naar MS gedaan hebben heeft iedereen een lager verbruik gekregen.
K-jet is een mooi systeem, maar zoals je zelf zegt, het is al oud (eventueel versleten), en vervangen van alles is net zo duur als megasquirt, en dat kan veel verder getuned worden zonder veel moeite (grotere injectoren erin en klaar, bij k-jet moet je dan een andere brandstofverdeler kopen enzo).
Vermogen is meestal ook vooruit gegaan, maar dat is omdat mensen die op ms overgaan dat meestal doen omdat ze k-jet niet goed kunnen afstellen en omdat het versleten is.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

