27 January 2006, 18:38
Zo, bij navraag even het beslissende antwoord over LPI.
LPI kan alleen bij een [size=18px]electronische[/size] injectie.
LPI wordt (in)direct aan dit systeem gekoppeld.
Bij een mechanische injectie is dit dus niet mogelijk.
Wij kunnen onze oude beestjes alleen met een conventionele lpg installatie uitrusten.
Heb bij Nieuwenhuis, LPG boer in Rogat, even navraag gedaan. Zij zullen het uiteindelijk wel het beste weten.
Er is natuurlijk wel een andere optie, maar dan is de auto niet echt meer orgineel: een 6 pitter van een jonger bouwjaar inbouwen met electronische injectie. Of dit een optie is? Wel 205 pk, veel kabels aansluiten en ombouwen, kost je een maandje werk, verbruik is dan 1 op 9,5 (op de snelweg) .... ach onzin gewoon.
LPI kan alleen bij een [size=18px]electronische[/size] injectie.
LPI wordt (in)direct aan dit systeem gekoppeld.
Bij een mechanische injectie is dit dus niet mogelijk.
Wij kunnen onze oude beestjes alleen met een conventionele lpg installatie uitrusten.
Heb bij Nieuwenhuis, LPG boer in Rogat, even navraag gedaan. Zij zullen het uiteindelijk wel het beste weten.
Er is natuurlijk wel een andere optie, maar dan is de auto niet echt meer orgineel: een 6 pitter van een jonger bouwjaar inbouwen met electronische injectie. Of dit een optie is? Wel 205 pk, veel kabels aansluiten en ombouwen, kost je een maandje werk, verbruik is dan 1 op 9,5 (op de snelweg) .... ach onzin gewoon.
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering

