17 April 2011, 23:02
Boele schreef:Tjee! Mooie fotos Raymond!thanx, maarruh.. ik druk allen maar op het knoppie...
Wij hebben uiteindelijk niet meer op de uitslag gewacht. Rond vier uur vonden we het mooi geweest.

de uitslag was wel hilarisch... eerst de kinderuitslagen... "1e (afstandbedienbare XC70/90, schaal 1/10, prijzig bij de dealert..) prijs gaat naar "Truusje"... (geen Truusje, Truusje is al naar huis..) euh, ok, dan gaat ie naar de 2e prijswinnaar, en dat is "Mientje" "
"Mientje" loopt naar de prijzentafel, wil helegaar geen oto... papa heeft al een oto... "je mag ook wel iets anders uitzoeken.." "Mientje" gaat naar huis met een Disneypuzzelt... ( :
arme pappa..)"en dan de 3e prijs (= dus de 2e red.) , "Klaartje" (zusje van "mientje"..) " "Klaartje" loopt naar de prijzentafel.., "Klaartje" wil helegaar geen oto... pappa heeft al een oto... "Klaartje" gaat naar huis met een Disneypuzzelt... (Pappa lazert virtueel van z'n stoel vrees ik..)
"en dan de 4e (=3e etc..) prijsch, die gaat naar "Doortje" "Doortje" loopt naar het prijzencabinet "die oto wil ik wel..!" en loopt met een nog net te tillen doos terug naar een erg blije pappa...
uiteindelijk mochten alle miniatuur Volvo- en nietVolvo liefhebbertjes wat uitzoeken... (ik wil ook een otootje, vast nog wel een leeg plekkie in de vitrine als ik een beetje stapel..)
alles op een hoop, prima geregelde dag door de heren Var Fard..!

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)