17 April 2011, 20:35
Black m.:
Sorry, vanwege de wat verlate reactie,ben er even tussen uit geweest,maar hier volgt antwoord op je vraag;ik wilde de Auto voor wat verlagen beetje old scool theorie wat je voor progressief wat verlaagt het wat scherper de bocht instuurt,het verkregen advies was om er verkorte veren onder te zetten met een dubbele winding van de veer dus in eerste instantie normaal vervolgens met meer in veren wat strakker,Gas vulling van de nieuw te monteren Bilsteins doen de rest denk ik. 8) Auto word zo`n beetje 30 cm.verlaagt.
Nu nog een dikke V8 er in en het word nog eens wat.
Sorry, vanwege de wat verlate reactie,ben er even tussen uit geweest,maar hier volgt antwoord op je vraag;ik wilde de Auto voor wat verlagen beetje old scool theorie wat je voor progressief wat verlaagt het wat scherper de bocht instuurt,het verkregen advies was om er verkorte veren onder te zetten met een dubbele winding van de veer dus in eerste instantie normaal vervolgens met meer in veren wat strakker,Gas vulling van de nieuw te monteren Bilsteins doen de rest denk ik. 8) Auto word zo`n beetje 30 cm.verlaagt.Nu nog een dikke V8 er in en het word nog eens wat.