16 April 2011, 05:51
Ik denk dat de meeste mensen hier meer verstand hebben van de oude welbekende gietijzeren 4 cilinders (red blocks).
Op de volvo700vereniging zullen er meer mensen zijn die van deze nieuwere generatie motoren wat af weten.
Persoonlijk zou ik aan de 2.5 geen geld uit geven en er een 3liter in hangen.
En eens kijken of de auto het nog wel waard is om er geld aan uit te geven.
De markt is aardig ingestort voor die grote auto,s.
Wel erg veel auto voor weinig geld en misschien wel de fijnste volvo met achterwielaandrijving.
Ps ik dacht dat de vroege versie,s wel last hadden van scheurtjes in het aluminium onderblok maar toen was de 2.5 er
nog niet geloof ik.
Op de volvo700vereniging zullen er meer mensen zijn die van deze nieuwere generatie motoren wat af weten.
Persoonlijk zou ik aan de 2.5 geen geld uit geven en er een 3liter in hangen.
En eens kijken of de auto het nog wel waard is om er geld aan uit te geven.
De markt is aardig ingestort voor die grote auto,s.
Wel erg veel auto voor weinig geld en misschien wel de fijnste volvo met achterwielaandrijving.
Ps ik dacht dat de vroege versie,s wel last hadden van scheurtjes in het aluminium onderblok maar toen was de 2.5 er
nog niet geloof ik.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970