31 January 2013, 00:10
Nee. Toch het spruitstuk.
Aan de inlaatzijde bij de achterste carburateur zo lek als een mandje. Met koude motor ben ik met mijn oor overal langs gegaan en ik hoorde duidelijk gesis ergens aan de onderkant van het inlaatspruitstuk. Bij gas geven verdwijnt het. Duidelijke zaak. De remvloeistoftest werkt niet omdat dat spul verdampt is voor het uberhaupt onder het spruitstuk terecht komt. En door de balanspijp in het spruitstuk houden de carburateurs je ook nog eens voor de gek. Die werken lekker samen.
Vreemd dat ie pas op de snelweg gaat fluiten. Het zal met de temperatuur (vervorming) van het gietijzer te maken hebben.
Ik heb op Ebay toevallig vorige week een dubbel Stromberg spruitstuk gescoord voor €90,- incl. verzenden. Als dat ding zo goed is als de verkoper beweerd ben ik spekkoper.
Aan de inlaatzijde bij de achterste carburateur zo lek als een mandje. Met koude motor ben ik met mijn oor overal langs gegaan en ik hoorde duidelijk gesis ergens aan de onderkant van het inlaatspruitstuk. Bij gas geven verdwijnt het. Duidelijke zaak. De remvloeistoftest werkt niet omdat dat spul verdampt is voor het uberhaupt onder het spruitstuk terecht komt. En door de balanspijp in het spruitstuk houden de carburateurs je ook nog eens voor de gek. Die werken lekker samen.
Vreemd dat ie pas op de snelweg gaat fluiten. Het zal met de temperatuur (vervorming) van het gietijzer te maken hebben.
Ik heb op Ebay toevallig vorige week een dubbel Stromberg spruitstuk gescoord voor €90,- incl. verzenden. Als dat ding zo goed is als de verkoper beweerd ben ik spekkoper.

