Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stuurbekrachtigingvraag
#13
Behalve toe-in en camber valt er niks uit te lijnen. Toe-in is veranderd door je stuurhuis-operatie want het wordt afgesteld met de stuurstangen, camber niet. En toe-in heeft ook zeker invloed op het stuur, in de zin dat het grotendeels bepaald of de wielen na een bocht weer rechtuit willen of dat ze juist verder bocht inwillen.
Probeer eens wat. Met houtjes, touwtjes en een half timmermansoog kom je een heel eind.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Berichten in dit topic
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 15 January 2013, 14:31
Stuurbekrachtigingvraag - door DennisvdB - 15 January 2013, 16:20
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 15 January 2013, 16:31
Stuurbekrachtigingvraag - door DennisvdB - 15 January 2013, 17:06
Stuurbekrachtigingvraag - door DennisvdB - 4 February 2013, 12:37
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 16 January 2013, 12:55
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 16 January 2013, 23:38
Stuurbekrachtigingvraag - door DennisvdB - 17 January 2013, 01:32
Stuurbekrachtigingvraag - door asterix - 17 January 2013, 07:52
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 19 January 2013, 19:45
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 4 February 2013, 11:07
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 4 February 2013, 17:32
Stuurbekrachtigingvraag - door Marc1970 - 4 February 2013, 22:27
Stuurbekrachtigingvraag - door Rob - 8 February 2013, 18:37
Stuurbekrachtigingvraag - door DennisvdB - 8 February 2013, 19:49

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)