6 April 2011, 18:55
Had 'm al gepost in m'n voorsteltopic:
Auto links opkrikken met de autokrik, assteun eronder, daarna de rechter kant. Toen het achterwiel van de grond kwam, is de auto (nog steeds niet duidelijk waarom) over de assteun naar links weggegleden en weer op de grond geland. Werk voor niets gedaan en de krik naar z'n moer:
![[Afbeelding: DSC_0033.jpg]](http://i783.photobucket.com/albums/yy111/Martin245/Volvolvo%20forum/DSC_0033.jpg)
Gebeurt me niet nog een keer: nu een garagekrik. Kan de auto in 1x omhoog....
Heb er niet zoveel, dus. En als ik er al 1 dreig te maken, wordt ik door een ander gered:
Bij Carlo kleppen stellen. Ratel op de krukasbout om het blok te torderen. Eenmaal klaar de motor willen starten en Carlo zag op het laatste moment dat de ratel nog op de bout hing. Had spectaculair af kunnen lopen, maar helaas.... ;D
Auto links opkrikken met de autokrik, assteun eronder, daarna de rechter kant. Toen het achterwiel van de grond kwam, is de auto (nog steeds niet duidelijk waarom) over de assteun naar links weggegleden en weer op de grond geland. Werk voor niets gedaan en de krik naar z'n moer:
![[Afbeelding: DSC_0033.jpg]](http://i783.photobucket.com/albums/yy111/Martin245/Volvolvo%20forum/DSC_0033.jpg)
Gebeurt me niet nog een keer: nu een garagekrik. Kan de auto in 1x omhoog....
Heb er niet zoveel, dus. En als ik er al 1 dreig te maken, wordt ik door een ander gered:
Bij Carlo kleppen stellen. Ratel op de krukasbout om het blok te torderen. Eenmaal klaar de motor willen starten en Carlo zag op het laatste moment dat de ratel nog op de bout hing. Had spectaculair af kunnen lopen, maar helaas.... ;D
`88 245, B230K, M47

