3 November 2011, 22:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 November 2011, 22:27 door Kogelman.)
Alleen jammer dat je interieur niet meeverwarmd wordt door zo'n Hot Frog, waardoor je alsnog moet krabben. Wel komt er dan sneller warme lucht door de ventilatie openingen binnen als je de auto start om weg te rijden.
Zo'n dompelaar is een andere optie, maar het opwarmen duurt langer omdat er geen interne ventilator in zit die het koelwater rondpompt (dit i.t.t. zo'n Hot Frog). Zou het nog uitmaken in welke vriesplug je zo'n dompelaar zou moeten bevestigen? (m.a.w.: kun je daar makkelijk bijkomen om de vriesplug eruit te halen?). Zo'n safe start vriesplugdompelaar van DEFA geschikt voor een B230f kost nieuw trouwens 70,- euro (zonder bekabeling).
Zo'n dompelaar is een andere optie, maar het opwarmen duurt langer omdat er geen interne ventilator in zit die het koelwater rondpompt (dit i.t.t. zo'n Hot Frog). Zou het nog uitmaken in welke vriesplug je zo'n dompelaar zou moeten bevestigen? (m.a.w.: kun je daar makkelijk bijkomen om de vriesplug eruit te halen?). Zo'n safe start vriesplugdompelaar van DEFA geschikt voor een B230f kost nieuw trouwens 70,- euro (zonder bekabeling).
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2