17 March 2011, 00:21
Het is gelukt 
Met ringsleutel, moker en boos worden
Werd alleen ietsjes bozer toen de remleiding meedraaide met de nippel..... Knak :-\
Kreeg van de garage- volv liefhebber- een gebruikt stukje leiding.
Alleen met een andere nippel aan 1 kant. Daar heb ik niks aan denk?
![[Afbeelding: 16032011160.jpg]](http://img25.imageshack.us/img25/1902/16032011160.jpg)
![[Afbeelding: 16032011161.jpg]](http://img141.imageshack.us/img141/7562/16032011161.jpg)
Wat nu?
Ik lees net een stukje van jddv over remleidingen... voor het demonteren van de leidingen het pedaal intrappen om te voorkomen dat het reservoir leegloopt....
Bij mij is dat dushet geval...
Is dat erg? of alleen lastig voor het ontluchten?

Met ringsleutel, moker en boos worden

Werd alleen ietsjes bozer toen de remleiding meedraaide met de nippel..... Knak :-\
Kreeg van de garage- volv liefhebber- een gebruikt stukje leiding.
Alleen met een andere nippel aan 1 kant. Daar heb ik niks aan denk?
![[Afbeelding: 16032011160.jpg]](http://img25.imageshack.us/img25/1902/16032011160.jpg)
![[Afbeelding: 16032011161.jpg]](http://img141.imageshack.us/img141/7562/16032011161.jpg)
Wat nu?
Ik lees net een stukje van jddv over remleidingen... voor het demonteren van de leidingen het pedaal intrappen om te voorkomen dat het reservoir leegloopt....
Bij mij is dat dushet geval...
Is dat erg? of alleen lastig voor het ontluchten?
245 B21 1975<br />Renault 4 GTL 1986 lopend project<br />V70 XC; 2.5 turbo 1998

