15 March 2011, 16:47
Remmend en rijdend belastingvrij 500, met apk +400, lpg op kenteken +300. De rest gewoon erbij optellen. Virgo's? 200 erbij. Hele voorruit? 75 erbij. Nieuwe uitlaat? 100 erbij.
Zoiets. Er is nog geen 'gerenomeerde' handel in 240's of 140's, dus is er ook lastig een waarde aan te geven. Begint volgens mij pas bij Amazon's, de V44 club doet taxaties adhv een puntenlijst. Tot die tijd ben je afhankelijk van losse taxaties, vraagprijzen van handelaars, wat de gek ervoor geeft, etc.
Een 245 die hier 3500 euro moet kosten, gaat in Engeland zo in de pers, in Belgie staan ze mos te verzamelen in de achtertuin en in Zweden rijden ze er Folkrace mee.
In Noorwegen en Portugal rijden 30 jaar oude karren nog als dagelijks vervoer, dankzij hele hoge importtax.
Zoiets. Er is nog geen 'gerenomeerde' handel in 240's of 140's, dus is er ook lastig een waarde aan te geven. Begint volgens mij pas bij Amazon's, de V44 club doet taxaties adhv een puntenlijst. Tot die tijd ben je afhankelijk van losse taxaties, vraagprijzen van handelaars, wat de gek ervoor geeft, etc.
Een 245 die hier 3500 euro moet kosten, gaat in Engeland zo in de pers, in Belgie staan ze mos te verzamelen in de achtertuin en in Zweden rijden ze er Folkrace mee.
In Noorwegen en Portugal rijden 30 jaar oude karren nog als dagelijks vervoer, dankzij hele hoge importtax.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969