12 March 2011, 17:20
Installeren is niet bijzonder moeilijk. Combinatie van werkplaatshandboek instructie kleppen stellen en tandriem vervangen (timing, spanner).
De A is al een fijne as, weet niet hoeveel de VX extra geeft. De V heeft het voordeel tov de VX dat de uitlaatkant meer lift heeft (evenveel als inlaat). Over het toerenbereik van de V ben ik erg tevreden, kan met 1500 rpm in de 4 rond rijden en tot 7000 rpm goede trekkracht, valt niet enorm terug op hoge toeren zoals sommige andere assen maar blijft het heel goed doen. Maar als je non-turbo gaat/blijft kan het zijn dat een K of H as leuker is.
De A is al een fijne as, weet niet hoeveel de VX extra geeft. De V heeft het voordeel tov de VX dat de uitlaatkant meer lift heeft (evenveel als inlaat). Over het toerenbereik van de V ben ik erg tevreden, kan met 1500 rpm in de 4 rond rijden en tot 7000 rpm goede trekkracht, valt niet enorm terug op hoge toeren zoals sommige andere assen maar blijft het heel goed doen. Maar als je non-turbo gaat/blijft kan het zijn dat een K of H as leuker is.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni