11 March 2011, 20:53
En of je het verschil zult merken?
Heb toevallig vorige week een vx3 nokkenas in een 530 kop geplaatst (B230F)en dat maak dus het echte verschil!
De vx3 zit standaard (corrigeer me als dat niet zo is)in de 531 kop en die maakt dus dat hij echt veel rustiger en krachtiger loopt.
Echt wat een verschil :o
Loopt beduidend veel frisser, trekt veel beter door en ga zo maar door, ik rij dus op benzine en niet op gas, geen ervaring mee.
Dus wil je echt wat meer vermogen en niet al te veel geld en tijd kwijt zijn probeer z'n nokkenas te krijgen, je wordt er echt blij van.
Dat de 531 beter flowt is zeker waar maar als je 530 kop nog goed is zou ik hem lekker laten zitten en met de nokkenas beginnen.
Heb toevallig vorige week een vx3 nokkenas in een 530 kop geplaatst (B230F)en dat maak dus het echte verschil!
De vx3 zit standaard (corrigeer me als dat niet zo is)in de 531 kop en die maakt dus dat hij echt veel rustiger en krachtiger loopt.
Echt wat een verschil :o
Loopt beduidend veel frisser, trekt veel beter door en ga zo maar door, ik rij dus op benzine en niet op gas, geen ervaring mee.
Dus wil je echt wat meer vermogen en niet al te veel geld en tijd kwijt zijn probeer z'n nokkenas te krijgen, je wordt er echt blij van.
Dat de 531 beter flowt is zeker waar maar als je 530 kop nog goed is zou ik hem lekker laten zitten en met de nokkenas beginnen.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard