6 March 2011, 12:49
De nokas heeft aan de brandstofpomp-zijde een inkeping die uit het midden ligt.
In die uitsparing leg je een strip welke dan op de cilkop komt te rusten links en rechts van de nokas.Dat kan maar op ÃÃn manier.
Officieel is die strip een stuk speciaal-gereedschap maar als je je schuifmaat in de uitsparing drukt en dan de overblijvende ruimte opvult met bijvoorbeeld voelermaten druk je de zaak ook spelingvrij en heb je een exacte hoekbepaling/tijdstipreferentie van je nokas.
Omdat de uitsparing van de nokas uit het midden ligt kan de nokas dus ook maar op ÃÃn manier geblokkeerd worden.
succes
In die uitsparing leg je een strip welke dan op de cilkop komt te rusten links en rechts van de nokas.Dat kan maar op ÃÃn manier.
Officieel is die strip een stuk speciaal-gereedschap maar als je je schuifmaat in de uitsparing drukt en dan de overblijvende ruimte opvult met bijvoorbeeld voelermaten druk je de zaak ook spelingvrij en heb je een exacte hoekbepaling/tijdstipreferentie van je nokas.
Omdat de uitsparing van de nokas uit het midden ligt kan de nokas dus ook maar op ÃÃn manier geblokkeerd worden.
succes