6 March 2011, 01:17
De mogelijkheid van valse lucht was al eerder bij mij opgekomen maar ik dacht dat er misschien lucht tussen slang en nippel zou gaan. Jullie denken dus dat de lucht via het schroefdraad naar binnen gaat en via de slang er meteen weer uit. Zou wel verklaren waar die enorme hoeveelheden lucht vandaan komen!
Ik heb de nippel trouwens maar een halve slag losgedraaid maar zal het morgen nog eens proberen met een zo klein mogelijke opening.
In ieder geval bedankt voor de suggestie!
Ik heb de nippel trouwens maar een halve slag losgedraaid maar zal het morgen nog eens proberen met een zo klein mogelijke opening.
In ieder geval bedankt voor de suggestie!
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]

