21 February 2011, 11:22
BartWillem schreef:De zitting bleek 984 gram te zijn.![]()
De 480 had inderdaad gewonnen en ik dacht dat iemand van Volvolvo ook in de prijzen was gevallen maar was niet meer aanwezig. Dat was een 745 TIC in ieder geval en dat was toch iemand van hier? Die moet zich even bekend maken bij de organisatie en dan wordt de prijs nagestuurd werd verteld.
Was een erg geslaagd dagje! Ik vond 'm leuker dan de Varfard en m'n vriendin ook.
Nu hebben jullie allemaal mijn kussen 'gewogen' want ik had net die ochtend zo'n kussen gekocht. Het officiële wedstrijd kussen van Scandcar was nog niet beschikbaar dus heb ik mijn kussen beschikbaar gesteld. Mijn kussen weegt echter 910 gram! met verpakking, wel te verstaan
Nu maak ik toch geen kans op de prijs, want ik heb heel toepasselijk 240 gram opgegeven. Het gewicht van de beide kussens zijn verder uiteraard ruimschoots binnen de toegestane marge! ;D Gewoon tussen de 900 gram en een kilo. Hadden de meeste van ons toch echt niet gedacht neem ik aan.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)